Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Гончаров, В. М. - Маркетингові підходи формування стратегії підприємства

Гончаров, В. М. - Маркетингові підходи формування стратегії підприємства

Маркетингові підходи формування стратегії підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Ноулідж, 2013 г.
ISBN 978-617-579-573-6

(UA) Книга
III> 94915
762471 Главный филиал

Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія / В. М. Гончаров, М. М. Шевченко, В. Ю. Припотень.– Луганськ : Ноулідж, 2013.– 146 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 142-146 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-579-573-6 : 11.00.

ББК У521.25
ББК У521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний – Україна.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025