Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гончаров, В. М. - Маркетингові підходи формування стратегії підприємства
Гончаров, В. М. - Маркетингові підходи формування стратегії підприємства
Книга
Автор: Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Ноулідж, 2013 г.
ISBN 978-617-579-573-6
Автор: Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Ноулідж, 2013 г.
ISBN 978-617-579-573-6
(UA) Книга
III> 94915
762471 Главный филиал
Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія / В. М. Гончаров, М. М. Шевченко, В. Ю. Припотень.– Луганськ : Ноулідж, 2013.– 146 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 142-146 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-579-573-6 : 11.00.
ББК У521.25
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний – Україна.
III> 94915
762471 Главный филиал
Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства : монографія / В. М. Гончаров, М. М. Шевченко, В. Ю. Припотень.– Луганськ : Ноулідж, 2013.– 146 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 142-146 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-579-573-6 : 11.00.
ББК У521.25
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний – Україна.