Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015 г.
ISBN 978-966-305-068-3

(UA) Книга
III> 95687
782267 Главный филиал

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи / Надія Голда, Оксана Міщук, Ольга Загородна, Ірина Спільник, Людмила Ковальчук, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя; За ред. Р. В. Федорович.– Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015.– 419 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-305-068-3 : 46.00.

ББК У521.23-183

-- 1. Глобалізація – Україна – Економічні питання. 2. Попит і пропозиція – Формування. 3. Ринок послуг – Україна – Маркетинг, стратегічний.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025