Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Книга
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.
Видавництво: ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-210-5
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.
Видавництво: ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-210-5
(UA) Книга
III> 95991
783682 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р. / Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ); Гол. ред. Н. В. Карпенко.– Полтава : ПУЕТ, 2015.– 188,[1] с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-184-210-5 : 21.00.
ББК У521.23я431
ББК У529.0-521.23я431
-- 1. Підприємства – Діяльність, маркетингова – Конференції.
III> 95991
783682 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р. / Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ); Гол. ред. Н. В. Карпенко.– Полтава : ПУЕТ, 2015.– 188,[1] с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-184-210-5 : 21.00.
ББК У521.23я431
ББК У529.0-521.23я431
-- 1. Підприємства – Діяльність, маркетингова – Конференції.