Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кулєшова, Наталя Вадимівна - Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання

Кулєшова, Наталя Вадимівна - Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання

Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Кулєшова, Наталя Вадимівна
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-571-3

(UA) Книга
III> 98392
785779 Главный филиал

Кулєшова, Наталя Вадимівна.
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія / Наталя Вадимівна Кулєшова, Ольга Юріївна Полякова.– Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.– 219 с. : табл.
500 пр.– Бібліогр.: с. 161-178 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-676-571-3 : 23.00.

ББК У544.257-521.23

-- 1. Туристичні підприємства – Маркетинг, стратегічний.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025