Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кулєшова, Наталя Вадимівна - Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання
Кулєшова, Наталя Вадимівна - Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання
Книга
Автор: Кулєшова, Наталя Вадимівна
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-571-3
Автор: Кулєшова, Наталя Вадимівна
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-571-3
(UA) Книга
III> 98392
785779 Главный филиал
Кулєшова, Наталя Вадимівна.
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія / Наталя Вадимівна Кулєшова, Ольга Юріївна Полякова.– Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.– 219 с. : табл.
500 пр.– Бібліогр.: с. 161-178 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-676-571-3 : 23.00.
ББК У544.257-521.23
-- 1. Туристичні підприємства – Маркетинг, стратегічний.
III> 98392
785779 Главный филиал
Кулєшова, Наталя Вадимівна.
Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія / Наталя Вадимівна Кулєшова, Ольга Юріївна Полякова.– Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.– 219 с. : табл.
500 пр.– Бібліогр.: с. 161-178 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-676-571-3 : 23.00.
ББК У544.257-521.23
-- 1. Туристичні підприємства – Маркетинг, стратегічний.