Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Теорія маркетингових досліджень
Теорія маркетингових досліджень
Електронний ресурс
Автор:
Маркетингові дослідження. Ч. 1: Теорія маркетингових досліджень
2015 г.
ISBN 978-617-7357-00-0
Автор:
Маркетингові дослідження. Ч. 1: Теорія маркетингових досліджень
2015 г.
ISBN 978-617-7357-00-0
(UA) Смешанный комплект
Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Смешанный комплект] / А. В. Катаєв.– Харків : Діалог, 2015 . – На укр. яз.
(UA) Электронный ресурс
Дискета 1421
4117/A Главный филиал
Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень [Электронный ресурс].– 2015.– 1 електрон. опт. диск (CD-R)
Назва з тит. екрана.– 100 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7357-00-0 : 20.00.
ББК У019.1 марк.
-- 1. Маркетинг – Дослідження – Підручники, посібники.
Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Смешанный комплект] / А. В. Катаєв.– Харків : Діалог, 2015 . – На укр. яз.
(UA) Электронный ресурс
Дискета 1421
4117/A Главный филиал
Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень [Электронный ресурс].– 2015.– 1 електрон. опт. диск (CD-R)
Назва з тит. екрана.– 100 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7357-00-0 : 20.00.
ББК У019.1 марк.
-- 1. Маркетинг – Дослідження – Підручники, посібники.