Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології
Маркетинг і цифрові технології
Книга
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : збірник матеріалів I Міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 травня 2014 р.
Видавництво: ТЕС, 2014 г.
ISBN 978-617-7054-29-9
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : збірник матеріалів I Міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 травня 2014 р.
Видавництво: ТЕС, 2014 г.
ISBN 978-617-7054-29-9
(UA) Книга
III> 98704
788590 Главный филиал 883935 Главный филиал
Маркетинг і цифрові технології : збірник матеріалів I Міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 травня 2014 р. / Одес. нац. політехн. ун-т, Укр. асоц. маркетингу, Науковий портал "Економіка: реалії часу"; Гол. редкол. Г. О. Оборський; Редкол. Світлана Валеріївна Філиппова, Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : ТЕС, 2014.– 232 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7054-29-9 : 25.00.
ББК У521.23-539я431
-- 1. Маркетинг – Технології, цифрові – Конференції.
III> 98704
788590 Главный филиал 883935 Главный филиал
Маркетинг і цифрові технології : збірник матеріалів I Міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 травня 2014 р. / Одес. нац. політехн. ун-т, Укр. асоц. маркетингу, Науковий портал "Економіка: реалії часу"; Гол. редкол. Г. О. Оборський; Редкол. Світлана Валеріївна Філиппова, Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : ТЕС, 2014.– 232 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7054-29-9 : 25.00.
ББК У521.23-539я431
-- 1. Маркетинг – Технології, цифрові – Конференції.