Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дерев'янко, Олена Георгіївна - Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика
Дерев'янко, Олена Георгіївна - Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика
Книга
Автор: Дерев'янко, Олена Георгіївна
Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: ДКС Центр, 2016 г.
ISBN 978-617-7300-09-9
Автор: Дерев'янко, Олена Георгіївна
Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: ДКС Центр, 2016 г.
ISBN 978-617-7300-09-9
(UA) Книга
III> 98216
790120 Главный филиал
Дерев'янко, Олена Георгіївна.
Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монографія / Олена Георгіївна Дерев'янко, Нац. ун-т харч. технологій.– Київ : ДКС Центр, 2016.– 471 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 359-387 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7300-09-9 : 51.00.
ББК У529.0-521.214
ББК У521.23 имидж
-- 1. Харчові підприємства – Репутація – Менеджмент.
III> 98216
790120 Главный филиал
Дерев'янко, Олена Георгіївна.
Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монографія / Олена Георгіївна Дерев'янко, Нац. ун-т харч. технологій.– Київ : ДКС Центр, 2016.– 471 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 359-387 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7300-09-9 : 51.00.
ББК У529.0-521.214
ББК У521.23 имидж
-- 1. Харчові підприємства – Репутація – Менеджмент.