Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Михайлович, Ольга Петрівна - Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності
Михайлович, Ольга Петрівна - Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності
Автореферат/Дисертація
Автор: Михайлович, Ольга Петрівна
Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Михайлович, Ольга Петрівна
Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 212089
Главный филиал
Михайлович, Ольга Петрівна.
Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Ольга Петрівна Михайлович, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– Київ : [б.в.], 2015.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.
A 212089
Главный филиал
Михайлович, Ольга Петрівна.
Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Ольга Петрівна Михайлович, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– Київ : [б.в.], 2015.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.