Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мельников, Сергій Валерійович - Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії

Мельников, Сергій Валерійович - Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії

Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Мельников, Сергій Валерійович
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія
Видавництво: ОНМУ, 2015 г.
ISBN 978-966-7716-78-3

(UA) Книга
III> 98329
790234 Главный филиал

Мельников, Сергій Валерійович.
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія / Сергій Валерійович Мельников, Одес. нац. морський ун-т.– Одеса : ОНМУ, 2015.– 107 с. : рис.
300 пр.– Бібліогр.: с. 101-107 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-7716-78-3 : 12.00.

ББК У539.0-521.23
ББК У525.0-521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Інтеграція.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025