Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мельников, Сергій Валерійович - Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії
Мельников, Сергій Валерійович - Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії
Книга
Автор: Мельников, Сергій Валерійович
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія
Видавництво: ОНМУ, 2015 г.
ISBN 978-966-7716-78-3
Автор: Мельников, Сергій Валерійович
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія
Видавництво: ОНМУ, 2015 г.
ISBN 978-966-7716-78-3
(UA) Книга
III> 98329
790234 Главный филиал
Мельников, Сергій Валерійович.
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія / Сергій Валерійович Мельников, Одес. нац. морський ун-т.– Одеса : ОНМУ, 2015.– 107 с. : рис.
300 пр.– Бібліогр.: с. 101-107 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-7716-78-3 : 12.00.
ББК У539.0-521.23
ББК У525.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Інтеграція.
III> 98329
790234 Главный филиал
Мельников, Сергій Валерійович.
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : монографія / Сергій Валерійович Мельников, Одес. нац. морський ун-т.– Одеса : ОНМУ, 2015.– 107 с. : рис.
300 пр.– Бібліогр.: с. 101-107 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-7716-78-3 : 12.00.
ББК У539.0-521.23
ББК У525.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Інтеграція.