Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ільчук, Павло Григорович - Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє...

Ільчук, Павло Григорович - Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє...

Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє... : монографія
Видавництво: Новий Світ-2000, 2015 г.
ISBN 978-966-418-285-7

(UA) Книга
III> 94259
790825 Главный филиал

Ільчук, Павло Григорович.
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприємств : монографія / Павло Григорович Ільчук, Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Новий Світ-2000, 2015.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 378-425 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-418-285-7 : 52.00.

ББК У9(4УКР)529.0-521.23

-- 1. Підприємства – Україна – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Україна – Інтернаціоналізація.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025