Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Pt. 2: Marketing in pharmacy

Pt. 2: Marketing in pharmacy

Pt. 2: Marketing in pharmacy
Недоступно
 0 из 1
Електронний ресурс
Автор:
Management and marketing in pharmacy: Pt. 2: Marketing in pharmacy
Маркетинг в фармації
2016 г.
ISBN 978-617-7357-03-1

(UA) Смешанный комплект


Management and marketing in pharmacy [Смешанный комплект] : textbook for foreign students of Higher Pharmaceutical Schools : in 2 parts / Ministry of Health of Ukraine, National University of Pharmacy; Editor Zoia M. Mnushko.– Kharkiv : Dialog, 2016 . – На англ. яз.
(UA) Электронный ресурс
Дискета ін 1465
4248/A Главный филиал

Pt. 2: Marketing in pharmacy [Электронный ресурс] = Маркетинг в фармації / Zoia M. Mnushko, Iryna V. Pestun, Iryna V. Timanyuk, Iryna V. Sofronova, N.V. Allekperova.– 2016.– 1 electron. opt. disc (CD-ROM)
100 cop. – На англ. яз.
ISBN 978-617-7357-03-1 : 20.00.

ББК У530.695.2-521.23

-- 1. Фармацевтика – Менеджмент – Підручники, посібники – Для іноземців. 2. Фармацевтика – Маркетинг – Підручники, посібники – Для іноземців.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Management and marketing in pharmacy
Нет экз.
Змішаний комплект

Management and marketing in pharmacy: textbook for foreign students of Higher Pharmaceutical Schools, in 2 parts
Dialog, 2016 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025