Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Книга
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Видавництво: Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Видавництво: Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
(UA) Книга
III> 94604
799477 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / За заг. ред. Н. В. Карпенко.– Київ : Центр учбової літератури, 2016.– 251 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 238-250 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-673-464-2 : 29.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.
III> 94604
799477 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / За заг. ред. Н. В. Карпенко.– Київ : Центр учбової літератури, 2016.– 251 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 238-250 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-673-464-2 : 29.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.