Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Peter, Paul J. - Consumer Behavior and Marketing Strategy
Peter, Paul J. - Consumer Behavior and Marketing Strategy
Книга
Автор: Peter, Paul J.
Consumer Behavior and Marketing Strategy
Серія: McGraw-Hill Series in Marketing
Видавництво: Irwin/McGraw-Hill, 1996 г.
ISBN 0-256-13904-0
Автор: Peter, Paul J.
Consumer Behavior and Marketing Strategy
Серія: McGraw-Hill Series in Marketing
Видавництво: Irwin/McGraw-Hill, 1996 г.
ISBN 0-256-13904-0
(UA) Книга
IIIін 8302
524229 Главный филиал
Peter, Paul J.
Consumer Behavior and Marketing Strategy / Paul J. Peter, Jerry C. Olson.– 4th ed.– Boston; Burr Ridge; Dubuque : Irwin/McGraw-Hill, 1996.– xxvii,738 p. : ill., exhibits.– (McGraw-Hill Series in Marketing)
Bibliogr.: p. 661-705 . – На англ. яз.
ISBN 0-256-13904-0.
IIIін 8302
524229 Главный филиал
Peter, Paul J.
Consumer Behavior and Marketing Strategy / Paul J. Peter, Jerry C. Olson.– 4th ed.– Boston; Burr Ridge; Dubuque : Irwin/McGraw-Hill, 1996.– xxvii,738 p. : ill., exhibits.– (McGraw-Hill Series in Marketing)
Bibliogr.: p. 661-705 . – На англ. яз.
ISBN 0-256-13904-0.