Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Реклама: інтеграція теорії та практики
Реклама: інтеграція теорії та практики
Книга
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.)
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-629-802-0
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.)
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-629-802-0
(UA) Книга
III> 97545
802514 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.) / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. Є. В. Ромат; Гол. редкол. А. А. Мазаракі; Редкол. С. В. Мельниченко, Є. В. Ромат, О. І. Лабурцева.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016.– 124 с.
90 пр.– Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-629-802-0 : 15.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Реклама – Конференції.
III> 97545
802514 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.) / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. Є. В. Ромат; Гол. редкол. А. А. Мазаракі; Редкол. С. В. Мельниченко, Є. В. Ромат, О. І. Лабурцева.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016.– 124 с.
90 пр.– Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-629-802-0 : 15.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Реклама – Конференції.