Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Фролова, Лариса Володимирівна - Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства
Фролова, Лариса Володимирівна - Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства
Книга
Автор: Фролова, Лариса Володимирівна
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Чернявський Д. О., 2016 г.
ISBN 978-617-7250-71-4
Автор: Фролова, Лариса Володимирівна
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Чернявський Д. О., 2016 г.
ISBN 978-617-7250-71-4
(UA) Книга
III> 99041
800977 Главный филиал
Фролова, Лариса Володимирівна.
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Лариса Володимирівна Фролова, Альона Олександрівна Наторіна, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Кривий Ріг : Чернявський Д. О., 2016.– 177 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 144-161 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7250-71-4 : 22.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Менеджмент, стратегічний.
III> 99041
800977 Главный филиал
Фролова, Лариса Володимирівна.
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Лариса Володимирівна Фролова, Альона Олександрівна Наторіна, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Кривий Ріг : Чернявський Д. О., 2016.– 177 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 144-161 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7250-71-4 : 22.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Менеджмент, стратегічний.