Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Фролова, Лариса Володимирівна - Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства

Фролова, Лариса Володимирівна - Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства

Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Фролова, Лариса Володимирівна
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія
Видавництво: Чернявський Д. О., 2016 г.
ISBN 978-617-7250-71-4

(UA) Книга
III> 99041
800977 Главный филиал

Фролова, Лариса Володимирівна.
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Лариса Володимирівна Фролова, Альона Олександрівна Наторіна, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Кривий Ріг : Чернявський Д. О., 2016.– 177 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 144-161 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7250-71-4 : 22.00.

ББК У529.0-521.23

-- 1. Підприємства – Менеджмент, стратегічний.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025