Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Россоха, Володимир Васильович - Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств

Россоха, Володимир Васильович - Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств

Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Россоха, Володимир Васильович
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія
Видавництво: Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016 г.
ISBN 978-966-669-507-2

(UA) Книга
III> 99263
801666 Главный филиал

Россоха, Володимир Васильович.
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / Володимир Васильович Россоха, Ольга Миколаївна Шарапа, Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки".– Київ : Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016.– 228 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 189-206 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-669-507-2 : 29.00.

ББК У532.10-592

-- 1. Підприємства, аграрні – Продукція – Збут – Управління. 2. Підприємства, аграрні – Діяльність, маркетингова.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025