Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Россоха, Володимир Васильович - Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств
Россоха, Володимир Васильович - Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств
Книга
Автор: Россоха, Володимир Васильович
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія
Видавництво: Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016 г.
ISBN 978-966-669-507-2
Автор: Россоха, Володимир Васильович
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія
Видавництво: Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016 г.
ISBN 978-966-669-507-2
(UA) Книга
III> 99263
801666 Главный филиал
Россоха, Володимир Васильович.
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / Володимир Васильович Россоха, Ольга Миколаївна Шарапа, Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки".– Київ : Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016.– 228 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 189-206 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-669-507-2 : 29.00.
ББК У532.10-592
-- 1. Підприємства, аграрні – Продукція – Збут – Управління. 2. Підприємства, аграрні – Діяльність, маркетингова.
III> 99263
801666 Главный филиал
Россоха, Володимир Васильович.
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / Володимир Васильович Россоха, Ольга Миколаївна Шарапа, Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки".– Київ : Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016.– 228 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 189-206 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-669-507-2 : 29.00.
ББК У532.10-592
-- 1. Підприємства, аграрні – Продукція – Збут – Управління. 2. Підприємства, аграрні – Діяльність, маркетингова.