Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Системний маркетинг. Сучасні аспекти
Системний маркетинг. Сучасні аспекти
Книга
Автор:
Системний маркетинг. Сучасні аспекти : колективна монографія
Видавництво: ЧНТУ, 2016 г.
ISBN 978-966-7496-90-6
Автор:
Системний маркетинг. Сучасні аспекти : колективна монографія
Видавництво: ЧНТУ, 2016 г.
ISBN 978-966-7496-90-6
(UA) Книга
III> 99142
805293 Главный филиал
Системний маркетинг. Сучасні аспекти : колективна монографія / Вікторія Вікторівна Жидок, Лариса Валентинівна Бабаченко, Василь Васильович Бондар, Володимир Борисович Дудко, Тетяна Володимирівна Забаштанська, Чернігів. нац. технолог. ун-т; Під заг. ред. Вікторія Вікторівна Жидок.– Чернігів : ЧНТУ, 2016.– 261 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-7496-90-6 : 28.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг – Організація.
III> 99142
805293 Главный филиал
Системний маркетинг. Сучасні аспекти : колективна монографія / Вікторія Вікторівна Жидок, Лариса Валентинівна Бабаченко, Василь Васильович Бондар, Володимир Борисович Дудко, Тетяна Володимирівна Забаштанська, Чернігів. нац. технолог. ун-т; Під заг. ред. Вікторія Вікторівна Жидок.– Чернігів : ЧНТУ, 2016.– 261 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-7496-90-6 : 28.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг – Організація.