Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Романенко, Ольга Олександрівна - Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві

Романенко, Ольга Олександрівна - Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві

Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Романенко, Ольга Олександрівна
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія
Видавництво: Талком, 2016 г.
ISBN 978-617-7397-09-9

(UA) Книга
III> 99356
806976 Главный филиал

Романенко, Ольга Олександрівна.
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія / Ольга Олександрівна Романенко, Київ. нац. лінгвіст. ун-т.– Київ : Талком, 2016.– 423 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 302-333 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7397-09-9 : 49.00.

ББК У530.10-521.23
ББК У530.10-539

-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 2. Харчові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 3. Інтернет – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025