Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Романенко, Ольга Олександрівна - Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві
Романенко, Ольга Олександрівна - Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві
Книга
Автор: Романенко, Ольга Олександрівна
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія
Видавництво: Талком, 2016 г.
ISBN 978-617-7397-09-9
Автор: Романенко, Ольга Олександрівна
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія
Видавництво: Талком, 2016 г.
ISBN 978-617-7397-09-9
(UA) Книга
III> 99356
806976 Главный филиал
Романенко, Ольга Олександрівна.
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія / Ольга Олександрівна Романенко, Київ. нац. лінгвіст. ун-т.– Київ : Талком, 2016.– 423 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 302-333 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7397-09-9 : 49.00.
ББК У530.10-521.23
ББК У530.10-539
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 2. Харчові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 3. Інтернет – Маркетинг.
III> 99356
806976 Главный филиал
Романенко, Ольга Олександрівна.
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві : монографія / Ольга Олександрівна Романенко, Київ. нац. лінгвіст. ун-т.– Київ : Талком, 2016.– 423 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 302-333 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7397-09-9 : 49.00.
ББК У530.10-521.23
ББК У530.10-539
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 2. Харчові підприємства – Маркетинг, стратегічний – Інформаційні технології. 3. Інтернет – Маркетинг.