Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Імас, Євген Вікторович - Маркетинг у спорті: теорія та практика
Імас, Євген Вікторович - Маркетинг у спорті: теорія та практика
Книга
Автор: Імас, Євген Вікторович
Маркетинг у спорті: теорія та практика : монографія
Серія: Бібліотека спортивного менеджера
Видавництво: Нац. ун-т фіз. вихов. і спорту, Олімпійська література, 2016 г.
ISBN 978-966-8708-86-2
Автор: Імас, Євген Вікторович
Маркетинг у спорті: теорія та практика : монографія
Серія: Бібліотека спортивного менеджера
Видавництво: Нац. ун-т фіз. вихов. і спорту, Олімпійська література, 2016 г.
ISBN 978-966-8708-86-2
(UA) Книга
III> 99838
817263 Главный филиал
Імас, Євген Вікторович.
Маркетинг у спорті: теорія та практика : монографія / Євген Вікторович Імас, Юрій Петрович Мічуда, Олена Володимирівна Ярмолюк.– Київ : Нац. ун-т фіз. вихов. і спорту : Олімпійська література, 2016.– 271 с.– (Бібліотека спортивного менеджера; кн. 1)
1000 пр.– Бібліогр.: с. 260-271 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-8708-86-2 : 31.00.
ББК У521.23
ББК У549:451
-- 1. Фізична культура і спорт – Маркетинг. 2. Олімпійський спорт – Маркетинг.
III> 99838
817263 Главный филиал
Імас, Євген Вікторович.
Маркетинг у спорті: теорія та практика : монографія / Євген Вікторович Імас, Юрій Петрович Мічуда, Олена Володимирівна Ярмолюк.– Київ : Нац. ун-т фіз. вихов. і спорту : Олімпійська література, 2016.– 271 с.– (Бібліотека спортивного менеджера; кн. 1)
1000 пр.– Бібліогр.: с. 260-271 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-8708-86-2 : 31.00.
ББК У521.23
ББК У549:451
-- 1. Фізична культура і спорт – Маркетинг. 2. Олімпійський спорт – Маркетинг.