Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Осентон Том - Новые технологии в маркетинге

Осентон Том - Новые технологии в маркетинге

Новые технологии в маркетинге
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Осентон Том
Новые технологии в маркетинге : Золотой ключик к лояльности потребителей
Customer Share Marketing
Видавництво: Вильямс, 2003 г.
ISBN 5-8459-0469-2

(UA) Книга
III> 58291
582112 Главный филиал

Осентон, Том.
Новые технологии в маркетинге = Customer Share Marketing : Золотой ключик к лояльности потребителей : пер. с англ. / Том Осентон; Пер. Т. В. Безвенюк, В. П. Бондаренко, О. Л. Пелявский; Под ред. Т. В. Безвенюк; Предисл. Дик Ковацевич.– М. : Вильямс, 2003.– 304 с. : ил.
3500 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-8459-0469-2 : 83.27.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025