Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мельникова Ольга Тимофеевна - Фокус-группы в маркетинговом исследовании

Мельникова Ольга Тимофеевна - Фокус-группы в маркетинговом исследовании

Фокус-группы в маркетинговом исследовании
Недоступно
 0 из 2
Книга
Автор: Мельникова Ольга Тимофеевна
Фокус-группы в маркетинговом исследовании : Методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учебное пособие для студентов психологических факультетов высших учебных заведений
Серія: Высшее образование
Видавництво: Академия, 2003 г.
ISBN 5-7695-0950-3

(UA) Книга
III> 57756
590721 Главный филиал 577103 Главный филиал

Мельникова, Ольга Тимофеевна.
Фокус-группы в маркетинговом исследовании : Методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учебное пособие для студентов психологических факультетов высших учебных заведений / Ольга Тимофеевна Мельникова.– М. : Академия, 2003.– 272 с.– (Высшее образование)
30 000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-7695-0950-3 : 33.12.

ББК У521.23я7
ББК С59е
ББК Ю959

-- 1. Маркетинг – Психологія. 2. Психологія, соціальна.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025