Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Светуньков Сергей Геннадьевич - Методы маркетинговых исследований

Светуньков Сергей Геннадьевич - Методы маркетинговых исследований

Методы маркетинговых исследований
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Светуньков Сергей Геннадьевич
Методы маркетинговых исследований : Учебное пособие для студентов экономических ВУЗов
Серія: Классическое образование
Видавництво: ДНК, 2003 г.
ISBN 5-901562-33-X

(UA) Книга
III> 58310
582089 Главный филиал

Светуньков, Сергей Геннадьевич.
Методы маркетинговых исследований : Учебное пособие для студентов экономических ВУЗов / Сергей Геннадьевич Светуньков; И.о. С.-Петерб. гос. ун-т экономики и финансов; Гл. ред. Т. Е. Третьякова.– СПб. : ДНК, 2003.– 352 с.– (Классическое образование)
3000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-901562-33-X : 48.04.

ББК У521.23я73-1
ББК У521.03я73-1

-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025