Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Суровцев, Олександр Олександрович - Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній
Суровцев, Олександр Олександрович - Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній
Автореферат/Дисертація
Автор: Суровцев, Олександр Олександрович
Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Суровцев, Олександр Олександрович
Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 224857
Главный филиал
Суровцев, Олександр Олександрович.
Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02 / Олександр Олександрович Суровцев, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– Київ : [б.в.], 2017.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Світове господарство і міжнародні економічні відносини.
A 224857
Главный филиал
Суровцев, Олександр Олександрович.
Вплив соціальних мереж на систему маркетингових комунікацій міжнародних компаній : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02 / Олександр Олександрович Суровцев, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– Київ : [б.в.], 2017.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Світове господарство і міжнародні економічні відносини.