Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Демкура, Тарас Володимирович - Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу
Демкура, Тарас Володимирович - Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу
Автореферат/Дисертація
Автор: Демкура, Тарас Володимирович
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Демкура, Тарас Володимирович
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 225803
Главный филиал
Демкура, Тарас Володимирович.
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02 / Тарас Володимирович Демкура, Терноп. нац. екон. ун-т.– Тернопіль : [б.в.], 2017.– 20 с.
130 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Світове господарство і міжнародні економічні відносини.
A 225803
Главный филиал
Демкура, Тарас Володимирович.
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02 / Тарас Володимирович Демкура, Терноп. нац. екон. ун-т.– Тернопіль : [б.в.], 2017.– 20 с.
130 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Світове господарство і міжнародні економічні відносини.