Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2017 р., м. Умань
Видавництво: Сочінський М. М., 2017 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 100868
826243 Главный филиал

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2017 р., м. Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Редкол. Ю. О. Нестерчук, О. Г. Пенькова, В. В. Зіновчук.– Умань : Сочінський М. М., 2017.– 128 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр. яз.

УДК 339.138(477)(06)

-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025