Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Войчак Анатолій Володимирович - Маркетингові дослідження
Войчак Анатолій Володимирович - Маркетингові дослідження
Книга
Автор: Войчак Анатолій Володимирович
Маркетингові дослідження : Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Видавництво: КНЕУ, 2001 г.
ISBN 966-574-225-6
Автор: Войчак Анатолій Володимирович
Маркетингові дослідження : Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Видавництво: КНЕУ, 2001 г.
ISBN 966-574-225-6
(UA) Книга
III> 59878
578382 Главный филиал
Войчак, Анатолій Володимирович.
Маркетингові дослідження : Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Анатолій Володимирович Войчак; В.о. Київ. нац. економ. ун-т.– К. : КНЕУ, 2001.– 119 с.
1 500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-574-225-6 : 13.30.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 59878
578382 Главный филиал
Войчак, Анатолій Володимирович.
Маркетингові дослідження : Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Анатолій Володимирович Войчак; В.о. Київ. нац. економ. ун-т.– К. : КНЕУ, 2001.– 119 с.
1 500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-574-225-6 : 13.30.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.