Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях
Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях
Книга
Автор:
Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях : монографія
Видавництво: Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017 г.
ISBN 978-966-434-398-2
Автор:
Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях : монографія
Видавництво: Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017 г.
ISBN 978-966-434-398-2
(UA) Книга
III> 101035
828499 Главный филиал
Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях : монографія / І. В. Тараненко, С. С. Яременко, Т. С. Мішустіна, Л. Д. Гармідер, О. В. Дашевська, Ун-т ім. Альфреда Нобеля; За наук. ред. І. В. Тараненко.– Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017.– 281 с. : табл.
300 пр.– Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-434-398-2.
УДК 334.7:005.21
-- 1. Конкуренція, економічна – Україна – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Україна – Конкурентоспроможність.
III> 101035
828499 Главный филиал
Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях : монографія / І. В. Тараненко, С. С. Яременко, Т. С. Мішустіна, Л. Д. Гармідер, О. В. Дашевська, Ун-т ім. Альфреда Нобеля; За наук. ред. І. В. Тараненко.– Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017.– 281 с. : табл.
300 пр.– Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-434-398-2.
УДК 334.7:005.21
-- 1. Конкуренція, економічна – Україна – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Україна – Конкурентоспроможність.