Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Прищенко, Світлана Валеріївна - Основи рекламного дизайну
Прищенко, Світлана Валеріївна - Основи рекламного дизайну
Книга
Автор: Прищенко, Світлана Валеріївна
Основи рекламного дизайну : підручник
Видавництво: Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв, 2017 г.
ISBN 978-966-452-242-4
Автор: Прищенко, Світлана Валеріївна
Основи рекламного дизайну : підручник
Видавництво: Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв, 2017 г.
ISBN 978-966-452-242-4
(UA) Книга
III> 101071
830045 Главный филиал
Прищенко, Світлана Валеріївна.
Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Валеріївна Прищенко, Євген Антонович Антонович, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. Ін-т дизайну та реклами; За наук. ред. Євген Антонович Антонович.– Київ : Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв, 2017.– 381 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 223-234 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-452-242-4.
УДК 659.13:7.012](075.8)
-- 1. Реклама – Дизайн – Підручники, посібники.
III> 101071
830045 Главный филиал
Прищенко, Світлана Валеріївна.
Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Валеріївна Прищенко, Євген Антонович Антонович, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. Ін-т дизайну та реклами; За наук. ред. Євген Антонович Антонович.– Київ : Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв, 2017.– 381 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 223-234 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-452-242-4.
УДК 659.13:7.012](075.8)
-- 1. Реклама – Дизайн – Підручники, посібники.