Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Соціально-етичний маркетинг
Соціально-етичний маркетинг
Книга
Автор:
Соціально-етичний маркетинг : монографія
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
Автор:
Соціально-етичний маркетинг : монографія
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
(UA) Книга
III> 101134
829933 Главный филиал
Соціально-етичний маркетинг : монографія / Євгеній Вікторович Ромат, Галина Василівна Алданькова, Костянтин Вікторович Березовик, І. О. Бучацька, І. В. Гамова, Київ. нац. торг.-економ. ун-т; За заг. ред. А. А. Мазаракі, Євгеній Вікторович Ромат.– Вид. 2-ге, перероб. і допов.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.– 371 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-629-833-4.
УДК 339.138:172
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Соціально-етичні питання. 2. Маркетинг, соціально-етичний.
III> 101134
829933 Главный филиал
Соціально-етичний маркетинг : монографія / Євгеній Вікторович Ромат, Галина Василівна Алданькова, Костянтин Вікторович Березовик, І. О. Бучацька, І. В. Гамова, Київ. нац. торг.-економ. ун-т; За заг. ред. А. А. Мазаракі, Євгеній Вікторович Ромат.– Вид. 2-ге, перероб. і допов.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.– 371 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-629-833-4.
УДК 339.138:172
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Соціально-етичні питання. 2. Маркетинг, соціально-етичний.