Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корж, Марина - Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства
Корж, Марина - Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства
Стаття
Автор: Корж, Марина
Товари і ринки: Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Корж, Марина
Товари і ринки: Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Корж, Марина.
Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / Марина Корж, Ірина Чуб // Товари і ринки.– 2017.– Т. 2, № 2 (24).– С. 40-51
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. інерція. 3. управління змінами. 4. управління маркетингом. 5. стратегічні зміни. 6. інноваційний розвиток. 7. психологічні моделі.
Корж, Марина.
Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / Марина Корж, Ірина Чуб // Товари і ринки.– 2017.– Т. 2, № 2 (24).– С. 40-51
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. інерція. 3. управління змінами. 4. управління маркетингом. 5. стратегічні зміни. 6. інноваційний розвиток. 7. психологічні моделі.