Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дойль Питер - Маркетинг, ориентированный на стоимость

Дойль Питер - Маркетинг, ориентированный на стоимость

Маркетинг, ориентированный на стоимость
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Дойль Питер
Маркетинг, ориентированный на стоимость : Маркетинговые стратегии для обеспечения роста компании и увеличения ее акционерной стоимости
Серія: Маркетинг для профессионалов
Видавництво: Питер, 2001 г.
ISBN 5-318-00226-9

(UA) Книга
III> 58027
577944 Главный филиал

Дойль, Питер.
Маркетинг, ориентированный на стоимость : Маркетинговые стратегии для обеспечения роста компании и увеличения ее акционерной стоимости : пер. с англ. / Питер Дойль; Пер. С. Жильцов; Перев. с англ., под ред. Ю. Н. Каптуревский.– СПб. : Питер, 2001.– 480 с. : ил.– (Маркетинг для профессионалов)
5000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-318-00226-9 : 50.04.

ББК У521.23
ББК У529.0-525
ББК У529.0-521.23

-- 1. Маркетинг. 2. Компанії – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025