Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Папп, Василь Васильович - Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму

Папп, Василь Васильович - Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму

Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму
Нет экз.
Стаття
Автор: Папп, Василь Васильович
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка": Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Папп, Василь Васильович.
Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму / Василь Васильович Папп, Тетяна Юріївна Лужанська, Неля Василівна Бошота // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка".– 2017.– Вип. 2 (8).– С. 133-141
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. туристичні дестинації. 2. бренди територій. 3. бренди міст. 4. стратегічні цілі. 5. досягнення цілей. 6. інвестиційний імідж. 7. привабливість територій.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка"
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" Вип. 2 (8)
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025