Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Папп, Василь Васильович - Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму
Папп, Василь Васильович - Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму
(UA) Статья
Папп, Василь Васильович.
Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму / Василь Васильович Папп, Тетяна Юріївна Лужанська, Неля Василівна Бошота // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка".– 2017.– Вип. 2 (8).– С. 133-141
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. туристичні дестинації. 2. бренди територій. 3. бренди міст. 4. стратегічні цілі. 5. досягнення цілей. 6. інвестиційний імідж. 7. привабливість територій.
Папп, Василь Васильович.
Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму / Василь Васильович Папп, Тетяна Юріївна Лужанська, Неля Василівна Бошота // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка".– 2017.– Вип. 2 (8).– С. 133-141
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. туристичні дестинації. 2. бренди територій. 3. бренди міст. 4. стратегічні цілі. 5. досягнення цілей. 6. інвестиційний імідж. 7. привабливість територій.