Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лабурцева, О. І. - Ризики формування маркетингових стратегій

Лабурцева, О. І. - Ризики формування маркетингових стратегій

Ризики формування маркетингових стратегій
Нет экз.
Стаття
Автор: Лабурцева, О. І.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки: Ризики формування маркетингових стратегій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лабурцева, О. І.
Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2018.– № 2 (256).– С. 237-243
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. управління ризиками. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічний аналіз.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки
Нет экз.
Випуск

Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки № 2 (256)
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025