Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лабурцева, О. І. - Ризики формування маркетингових стратегій
Лабурцева, О. І. - Ризики формування маркетингових стратегій
Стаття
Автор: Лабурцева, О. І.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки: Ризики формування маркетингових стратегій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лабурцева, О. І.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки: Ризики формування маркетингових стратегій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Лабурцева, О. І.
Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2018.– № 2 (256).– С. 237-243
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. управління ризиками. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічний аналіз.
Лабурцева, О. І.
Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2018.– № 2 (256).– С. 237-243
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. управління ризиками. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічний аналіз.