Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань
Видавництво: Сочінський М. М., 2018 г.
ISBN 978-966-304-284-8

(UA) Книга
III> 102538
840081 Главный филиал

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Відп. ред. Ю. О. Нестерчук.– Умань : Сочінський М. М., 2018.– 172 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-304-284-8.

УДК 339.138(477)(091)(06)

-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025