Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бакалінський, Олександр Вікторович - Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізн...
Бакалінський, Олександр Вікторович - Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізн...
Книга
Автор: Бакалінський, Олександр Вікторович
Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізн...
Видавництво: Нац. трансп. ун-т, 2018 г.
ISBN 978-617-7696-20-8
Автор: Бакалінський, Олександр Вікторович
Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізн...
Видавництво: Нац. трансп. ун-т, 2018 г.
ISBN 978-617-7696-20-8
(UA) Книга
III> 102900
843304 Главный филиал
Бакалінський, Олександр Вікторович.
Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями : [монографія] / Олександр Вікторович Бакалінський, Тетяна Степанівна Мельник.– Київ : Нац. трансп. ун-т, 2018.– 286 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 259-276 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7696-20-8.
УДК 656.2.072:339.138
-- 1. Транспорт, залізничний – Експлуатація. 2. Перевезення залізничні, пасажирські – Маркетинг.
III> 102900
843304 Главный филиал
Бакалінський, Олександр Вікторович.
Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями : [монографія] / Олександр Вікторович Бакалінський, Тетяна Степанівна Мельник.– Київ : Нац. трансп. ун-т, 2018.– 286 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 259-276 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7696-20-8.
УДК 656.2.072:339.138
-- 1. Транспорт, залізничний – Експлуатація. 2. Перевезення залізничні, пасажирські – Маркетинг.