Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Котлер, Філіп - Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Котлер, Філіп - Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Книга
Автор: Котлер, Філіп
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Видавництво: КМ-Букс, 2018 г.
ISBN 978-966-948-009-5
Автор: Котлер, Філіп
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Видавництво: КМ-Букс, 2018 г.
ISBN 978-966-948-009-5
(UA) Книга
III> 103618
841327 Главный филиал
Котлер, Філіп.
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового : пер. с англ. / Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван; Пер. Клавдія Куницька, Олена Замаєва.– Київ : КМ-Букс, 2018.– 207 с.
На обкл. зазнач. один авт.: Котлер Ф.– 2500 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-948-009-5.
УДК 339.138+658.8
-- 1. Маркетинг – Популярна література. 2. Споживачі – Популярна література.
III> 103618
841327 Главный филиал
Котлер, Філіп.
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового : пер. с англ. / Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван; Пер. Клавдія Куницька, Олена Замаєва.– Київ : КМ-Букс, 2018.– 207 с.
На обкл. зазнач. один авт.: Котлер Ф.– 2500 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-948-009-5.
УДК 339.138+658.8
-- 1. Маркетинг – Популярна література. 2. Споживачі – Популярна література.