Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Яненко, Ярослав Васильович - Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації
Яненко, Ярослав Васильович - Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації
Книга
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія
Видавництво: Сум. держ. ун-т, 2018 г.
ISBN 978-966-657-746-0
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія
Видавництво: Сум. держ. ун-т, 2018 г.
ISBN 978-966-657-746-0
(UA) Книга
III> 103588
847144 Главный филиал
Яненко, Ярослав Васильович.
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Ярослав Васильович Яненко, Сум. держ. ун-т.– Суми : Сум. держ. ун-т, 2018.– 299 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 262-299 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-657-746-0.
УДК 316.774:659.1
-- 1. Реклама – Вплив, соціальний.
III> 103588
847144 Главный филиал
Яненко, Ярослав Васильович.
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Ярослав Васильович Яненко, Сум. держ. ун-т.– Суми : Сум. держ. ун-т, 2018.– 299 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 262-299 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-657-746-0.
УДК 316.774:659.1
-- 1. Реклама – Вплив, соціальний.