Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT)

Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT)

Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT)
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007
Серія: Національний стандарт України, Управління якістю
Видавництво: Держспоживстандарт України, Держспоживстандарт України, 2008 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 104386
19831 Главный филиал

Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007 : введ. з 2008-01-01 : пер. с англ. / Наук. ред. перекладу В. Горопацький, І. Єршова, В. Паракуда; Наук. кер. А. Сухенко.– Офіц. вид.– Київ : Держспоживстандарт України, 2008.– VI,20 с.– (Національний стандарт України) (Управління якістю)
Дод.: с. 9-19 . – На укр. яз.

УДК 006.44:[338.46:005.336.3

-- 1. Державні стандарти України (ДСТУ). 2. Скарги – Україна – Державні стандарти. 3. Сфера послуг – Україна – Державні стандарти.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025