Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT)
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT)
Книга
Автор:
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007
Серія: Національний стандарт України, Управління якістю
Видавництво: Держспоживстандарт України, Держспоживстандарт України, 2008 г.
ISBN відсутній
Автор:
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007
Серія: Національний стандарт України, Управління якістю
Видавництво: Держспоживстандарт України, Держспоживстандарт України, 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 104386
19831 Главный филиал
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007 : введ. з 2008-01-01 : пер. с англ. / Наук. ред. перекладу В. Горопацький, І. Єршова, В. Паракуда; Наук. кер. А. Сухенко.– Офіц. вид.– Київ : Держспоживстандарт України, 2008.– VI,20 с.– (Національний стандарт України) (Управління якістю)
Дод.: с. 9-19 . – На укр. яз.
УДК 006.44:[338.46:005.336.3
-- 1. Державні стандарти України (ДСТУ). 2. Скарги – Україна – Державні стандарти. 3. Сфера послуг – Україна – Державні стандарти.
III> 104386
19831 Главный филиал
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004, IDT) : ДСТУ ISO 10002:2007 : введ. з 2008-01-01 : пер. с англ. / Наук. ред. перекладу В. Горопацький, І. Єршова, В. Паракуда; Наук. кер. А. Сухенко.– Офіц. вид.– Київ : Держспоживстандарт України, 2008.– VI,20 с.– (Національний стандарт України) (Управління якістю)
Дод.: с. 9-19 . – На укр. яз.
УДК 006.44:[338.46:005.336.3
-- 1. Державні стандарти України (ДСТУ). 2. Скарги – Україна – Державні стандарти. 3. Сфера послуг – Україна – Державні стандарти.