Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Страшинська, Л. В. - Маркетингові підходи в управлінні асортиментною політикою м’ясопереробних підприємств
Страшинська, Л. В. - Маркетингові підходи в управлінні асортиментною політикою м’ясопереробних підприємств
(UA) Статья
Страшинська, Л. В.
Маркетингові підходи в управлінні асортиментною політикою м’ясопереробних підприємств / Л. В. Страшинська // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки.– 2018.– № 2 (11).– С. 20-25
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. ринки ковбасних виробів. 2. ціновий фактор. 3. обсяги виробництва. 4. асортиментна політика. 5. купівельна спроможність населення. 6. стан конкуренції. 7. ребрендинг. 8. місткість ринків. 9. споживчий попит.
Страшинська, Л. В.
Маркетингові підходи в управлінні асортиментною політикою м’ясопереробних підприємств / Л. В. Страшинська // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки.– 2018.– № 2 (11).– С. 20-25
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. ринки ковбасних виробів. 2. ціновий фактор. 3. обсяги виробництва. 4. асортиментна політика. 5. купівельна спроможність населення. 6. стан конкуренції. 7. ребрендинг. 8. місткість ринків. 9. споживчий попит.