Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кравцова, Анастасія - Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
Кравцова, Анастасія - Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
(UA) Статья
Кравцова, Анастасія.
Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності / Анастасія Кравцова, Тетяна Янчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки.– 2018.– № 2 (11).– С. 75-81
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові технології. 2. цифровий маркетинг. 3. просування товарів. 4. цифрові інновації.
Кравцова, Анастасія.
Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності / Анастасія Кравцова, Тетяна Янчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки.– 2018.– № 2 (11).– С. 75-81
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові технології. 2. цифровий маркетинг. 3. просування товарів. 4. цифрові інновації.