Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Андрєєва, Наталя Миколаївна - Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...

Андрєєва, Наталя Миколаївна - Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...

Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
Нет экз.
Стаття
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування та оцінки ефективності / Наталя Миколаївна Андрєєва, Дар’я Володимирівна Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2018.– № 1 (65).– С. 70-78
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічне управління.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник соціально-економічних досліджень
Нет экз.
Випуск

Вісник соціально-економічних досліджень № 1 (65)
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025