Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балджи, Марина - Моделювання процесів прийяняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
Балджи, Марина - Моделювання процесів прийяняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
(UA) Статья
Балджи, Марина.
Моделювання процесів прийяняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / Марина Балджи, Марина Миколаївна Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2018.– № 1 (253).– С. 36-59
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові рішення. 2. підприємства харчової промисловості. 3. харчова і переробна промисловість України. 4. моделі розвитку підприємств. 5. маркетингове моделювання.
Балджи, Марина.
Моделювання процесів прийяняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / Марина Балджи, Марина Миколаївна Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2018.– № 1 (253).– С. 36-59
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові рішення. 2. підприємства харчової промисловості. 3. харчова і переробна промисловість України. 4. моделі розвитку підприємств. 5. маркетингове моделювання.