Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів
Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів
Книга
Автор:
Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : монографія
Видавництво: Вид-во Львівської політехніки, 2017 г.
ISBN 978-966-941-080-1
Автор:
Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : монографія
Видавництво: Вид-во Львівської політехніки, 2017 г.
ISBN 978-966-941-080-1
(UA) Книга
II> 42869
843609 Главный филиал 830933 Главный филиал
Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : монографія / Юрій Михайлович Козловський, Володимир Львович Ортинський, Віра Олександрівна Вихрущ, Петро Іванович Сікорський, Лілія Леонідівна Сушенцева, Нац. ун-т "Львівська політехніка"; За ред. Юрій Михайлович Козловський.– Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017.– 334 с.
300 пр.– Бібліогр. у підрядк. прим. – На укр. яз.
ISBN 978-966-941-080-1.
УДК 378.091.2:159.923.1-027.561
-- 1. Вища освіта – Інтеграція – Україна. 2. Викладачі – Розвиток, професійний – Україна – Історія XXI ст.. 3. Студенти – Професійна підготовка – Україна – Історія XXI ст..
II> 42869
843609 Главный филиал 830933 Главный филиал
Теоретико-методичні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : монографія / Юрій Михайлович Козловський, Володимир Львович Ортинський, Віра Олександрівна Вихрущ, Петро Іванович Сікорський, Лілія Леонідівна Сушенцева, Нац. ун-т "Львівська політехніка"; За ред. Юрій Михайлович Козловський.– Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017.– 334 с.
300 пр.– Бібліогр. у підрядк. прим. – На укр. яз.
ISBN 978-966-941-080-1.
УДК 378.091.2:159.923.1-027.561
-- 1. Вища освіта – Інтеграція – Україна. 2. Викладачі – Розвиток, професійний – Україна – Історія XXI ст.. 3. Студенти – Професійна підготовка – Україна – Історія XXI ст..