Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Зіньковська, Дар’я Володимирівна - Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...

Зіньковська, Дар’я Володимирівна - Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...

Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
Нет экз.
Стаття
Автор: Зіньковська, Дар’я Володимирівна
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]: Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Зіньковська, Дар’я Володимирівна.
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту / Дар’я Володимирівна Зіньковська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2018.– № 5 (257).– С. 85-101
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. форсайт в Україні. 4. економічна діагностика. 5. бенчмаркінг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] № 5 (257)
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025