Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зіньковська, Дар’я Володимирівна - Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
Зіньковська, Дар’я Володимирівна - Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
(UA) Статья
Зіньковська, Дар’я Володимирівна.
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту / Дар’я Володимирівна Зіньковська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2018.– № 5 (257).– С. 85-101
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. форсайт в Україні. 4. економічна діагностика. 5. бенчмаркінг.
Зіньковська, Дар’я Володимирівна.
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту / Дар’я Володимирівна Зіньковська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2018.– № 5 (257).– С. 85-101
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. форсайт в Україні. 4. економічна діагностика. 5. бенчмаркінг.