Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ложачевська, О. М. - Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність
Ложачевська, О. М. - Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність
(UA) Статья
Ложачевська, О. М.
Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність / О. М. Ложачевська, А. В. Ковальчук // Стратегія розвитку України: економіка, соціологія, право.– 2018.– № 2.– С. 30-35
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. просування товарів. 2. сільськогосподарські (аграрні) виставки. 3. глобальні ринки. 4. інвестори. 5. бізнес-партнери.
Ложачевська, О. М.
Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність / О. М. Ложачевська, А. В. Ковальчук // Стратегія розвитку України: економіка, соціологія, право.– 2018.– № 2.– С. 30-35
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. просування товарів. 2. сільськогосподарські (аграрні) виставки. 3. глобальні ринки. 4. інвестори. 5. бізнес-партнери.