Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мелушова, Ірина Юріївна - Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
Мелушова, Ірина Юріївна - Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
(UA) Статья
Мелушова, Ірина Юріївна.
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / Ірина Юріївна Мелушова, Олена Володимирівна Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.– 2018.– Вип. 2 (28).– С. 200-211
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. сталий розвиток підприємств. 2. маркетингові результати. 3. управління маркетингом. 4. результативність діяльності підприємств.
Мелушова, Ірина Юріївна.
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / Ірина Юріївна Мелушова, Олена Володимирівна Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.– 2018.– Вип. 2 (28).– С. 200-211
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. сталий розвиток підприємств. 2. маркетингові результати. 3. управління маркетингом. 4. результативність діяльності підприємств.