Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мелушова, Ірина Юріївна - Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства

Мелушова, Ірина Юріївна - Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства

Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Мелушова, Ірина Юріївна
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мелушова, Ірина Юріївна.
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / Ірина Юріївна Мелушова, Олена Володимирівна Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.– 2018.– Вип. 2 (28).– С. 200-211
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. сталий розвиток підприємств. 2. маркетингові результати. 3. управління маркетингом. 4. результативність діяльності підприємств.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
Нет экз.
Випуск

Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг Вип. 2 (28)
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025