Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ольшанський, Олександр Васильович - Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
Ольшанський, Олександр Васильович - Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
(UA) Статья
Ольшанський, Олександр Васильович.
Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі / Олександр Васильович Ольшанський, Леонід Миколайович Яцун // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.– 2018.– Вип. 2 (28).– С. 211-220
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. бенчмаркінг. 2. бізнес-процеси. 3. торговельні підприємства.
Ольшанський, Олександр Васильович.
Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі / Олександр Васильович Ольшанський, Леонід Миколайович Яцун // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.– 2018.– Вип. 2 (28).– С. 211-220
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. бенчмаркінг. 2. бізнес-процеси. 3. торговельні підприємства.