Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ляденко, Т. В. - Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління вироб...
Ляденко, Т. В. - Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління вироб...
(UA) Статья
Ляденко, Т. В.
Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю залізорудних підприємств / Т. В. Ляденко // Інвестиції: практика та досвід.– 2019.– № 8.– С. 69-74
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. виробничо-збутова діяльність підприємств . 2. залізорудні підприємства. 3. металургійні компанії. 4. гірничо-металургійний комплекс.
Ляденко, Т. В.
Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю залізорудних підприємств / Т. В. Ляденко // Інвестиції: практика та досвід.– 2019.– № 8.– С. 69-74
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. виробничо-збутова діяльність підприємств . 2. залізорудні підприємства. 3. металургійні компанії. 4. гірничо-металургійний комплекс.