Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...

Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...

Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
Нет экз.
Стаття
Автор: Дружкова, І. С.
Записки історичного факультету: Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Дружкова, І. С.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX ст.) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету.– 2018.– Вип. 29.– С. 186-198
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. читацькі аудиторії. 2. рекламні оголошення. 3. ілюстративні матеріали. 4. періодичні видання. 5. журнали. 6. Російська імперія. 7. Одеська губернія.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Записки історичного факультету
Нет экз.
Випуск

Записки історичного факультету Вип. 29
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025