Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
(UA) Статья
Дружкова, І. С.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX ст.) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету.– 2018.– Вип. 29.– С. 186-198
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. читацькі аудиторії. 2. рекламні оголошення. 3. ілюстративні матеріали. 4. періодичні видання. 5. журнали. 6. Російська імперія. 7. Одеська губернія.
Дружкова, І. С.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX ст.) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету.– 2018.– Вип. 29.– С. 186-198
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. читацькі аудиторії. 2. рекламні оголошення. 3. ілюстративні матеріали. 4. періодичні видання. 5. журнали. 6. Російська імперія. 7. Одеська губернія.