Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій

Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій

Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій : монографія
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б., 2019 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 104876
851353 Главный филиал

Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій : монографія / В. А. Фалович, С. М. Ілляшенко, Л. Я. Якимишин, Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя; За ред. В. А. Фалович.– Тернопіль : ФО-П Шпак В. Б., 2019.– 230 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-528-179-1.

УДК 339.138"654"

-- 1. Маркетинг – Технології.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025